Tahaksin rääkida teile..

.

(seletuseks siis,et käisime Towryga vanaemal sünnipäevaks külas, aga kuidas ma üksi vantsi juurest koju seiklesin)

..ühe loo sellest kuidas ma just Lõunast koju jõudsin.
Läksin siis mina, nagu hea laps ikka, bussipeale, et sõita koju Tallinna. Kell oli 3:40 ja õues oli külm, sest talv otsustas ikkagi tulla.
Ja muidugi, 2 kilomeetrit enne Tartut (see vana hea mõttetu linn) läks buss katki. JESS!
Siinkohal nüüd tervitaksin seda bussifirmat ja seda meest kes bussijuhile ütles, et 'abi kutsumine on iiga kallis.. jäta buss sinna ja tule tulema.'' - no halloooo?! bussijuht läks muidu ise ka närvi aga trotsist suutis bussi niipalju ära parandada,et statoili see vana risuhunnik ennast kohale veaks.
noh mis seal siis ikka. küsisin oma 10 eurot tagasi ja seiklesin linnaliinile, et mööda seda oh-kui-ilusat-talvist-tartut sõita linna bussipeale.
läks hästi - tallinna buss oli kohe ees ja saigi ennast istuma, olgugi et mu jalad olid niiiiiiiii ära külmunud, et mõtlesin paar pisarat poetada.

BUSSISAAGA vol II

jõudes pungil täis bussi, leidsin ühe vaba koha ühe (kuraditolguse) tüdruku kõrvale. Mõnus, mõtlesin,et jalad soojenevad üles ja et saab ka silma kinni panna. AGA KUS SA SELLEGA, sest TERVE buss oli täis neid vahvaid noori kellel vist KÕIKIDEL olid kaasas läpakad.
Noh ja proovi sa siis istuda rahus nende keskel kui kõrval olev pliks kuulab trääntsi ja adelet segamini ja kommenteerib fesaris mingite kuttide picce ja ihihiitab ja ahahaatab. ja nii tegid umbes kõik inimesed. annan siinkohal küll andeks ühele vanemale naisterahvale, kes tegi terve tee mingeid töö-asju. ülejäänud aga võiksid nende läpakatega pommi hüpata.. üks tolgus tüüp oli tervelt 3h fesaris:) KOGUAEG. järjepidevalt. ei mingit elu24 ega delfit. FESAAAAAAAR~!!!!!
noh ja siis ajaski kurjaks et ma ei saanud magada ka ja oh seda rõõmu - buss oli nii külm, et mu jalad olid külmast kanged ja valusad..

Lõpuks jõudsin tallinna kus seiklus jätkus busside ootamisega ja külmade jalgadega...
ja nüüd olen kodus ja mu varbad on lumivalged.

fuh bussid ja fuhh talv!

.

No comments:

arhiiv yo