Menorca Sandals

Kingitusi on alati vahva saada.. eriti meeldib mulle kinke saada emalt ja õelt, sest nad oskavad alati valida ägedaid asju! Ka sellel korral ei pidanud ma pettuma. Kuna nad käisid külastamas Barcelonat tõid nad mulle ka seal väga populaarseks saanud jalavarjud.
Saage tuttavaks, tegemist on kuulsate Menorca sandaalidega. Ma ei ole tegelikult kursis kas nad mujal maailmas ka nii popid on, kui seal.



Kuna ma tegelikult terve suvi haudusin peas plaani, et ühel hetkel ostan endale espadrillad ja nillisin neid isegi Maltal olles, on mul hästi hea meel, et ma seda ei teinud! Esiteks lubasin ma endale, et ostan alati kvaliteetseid jalanõusid ja proovin hoiduda kõikidest odav jalanõudest. Noh, et Zarast ei osta kingi ja H&Mist ei osta ka..
Sellel korral läks siis õnneks, et sain endale vahvad Menorca sandaalid, sest minu meelest on nad palju cuulimad kui espadrillad.
Nüüdseks teeb neid sandaale päris palju erinevaid meistreid. Kui neid guugeldada leiab ikka päris palju erinevaid aga hinna poolest jäävad nad kõik kuskil sinna 25-40 euro kanti. Mis on minumeelest täiesti mõistlik hind.





Ajalugu on neil siis umbes selline, et kunagi ammu ammu ammu aega tagasi kandsid selliseid jalanõsid Menorca saare asunikud Hispaanias.
Tänapäeval valmistatakse neid jalanõusid väga kvaliteetsest nahast või tekstiilist (mida tuuakse sisse Itaaliast). Jalas on nad hästi mugavad, minule muretsetud suurus 37 tundus alguses kitsavõitu, aga pärast esimest jalutamist muutusid juba mugavaks.
Ja teate mis on eriti äge? Just see, et osad menorca meistrid valmistavad sandaalile taldu vanadest rehvidest! Taaskasutus at it's finest!


No comments:

arhiiv yo