Ristikheina kohvik


Jälle on põhjust, et rõõmustada! Minu kodukandis avab enda uksed varsti üks mõus kohvik. Kui nüüd päris ausalt öelda, siis olen ma igatsenud küll siia  mõnda väikest kohvikut. Tegelikult ideaalis võiks see üks kohvik täpselt üle tee olla, aga noh, võin ka leppida sellega, et pean mõned meetrid kaugemale jalutama.






 

Tänase seisuga on minu kodukohvikuks olnud Kolm Sibulat. Lõunapakkumiste ajaks ma sinna kunagi ei jõua, sest kõik süüakse Sibulates väga ruttu otsa... aga kohvi käin küll sealt hankimas, sest minu kõige mittelemmikumtegevus on kohvikannu pesemine, kohvi tegemine, hommikusöögi valmistamine ja üldsegi hommikusöögi söömine. Ma olen pigem see tütarlaps, kes käib oma paar-kolm-neli eurot välja kuskil kohvikus, sööb ühe sarvesaia ja võtab kõrvale ühe mõnusa kohvi.

Nüüd siis aga lubab Ristiku tänaval avada ennast üks pisikene kohvik. Ennast tutvustavad nad siis nii:

Jutud käivad, et Pelgulinn igatseb ühe hubase kohviku järele, kus hommikuti kohvi juua ja hommikusööki süüa, lõunal suppi ja praadi nautida ning õhtul üks kook tee kõrvale võtta. Endine Timuti pood võlus meid oma ruumidega ära. Suured aknad, parajalt ruumi ja omanäolisust. Varsti avamegi kaua oodatud kohviku Ristiku tänava nurgal, kuhu sisse astudes tunneb kvaliteetse kohvi ja magusa saiakese lõhna.

Suur roll on kanda kohvikus tortidel. Uhke vitriin täis magusaid, suursuguseid kooke, mida saab nii kohapeal nautida kui ka kaasa osta, rääkimata eritellimustest sünnipäevadeks, pulmadeks või niisama perekondlikeks üritusteks. Oleme avatud kõikidele väljakutsetele!

Mõeldud on kõigi peale! Näiteks need usinad, kes hommikul tööle joostes energiaks putru ja kohvi vajavad või vanad tuttavad, kes muljeid imelise tordi ja tee kõrval vahetada tahavad ning muidugi kõik perekonnad: hommiku-, lõuna- ja õhtusöögile!

Meil on äärmiselt heameel lahutada meelt, täita kõhtu, olla kohaks, kuhu seinte vahele jäävad parimate sõprade saladused ning kuhu mõni potsentsiaalne kirjanik võib romaani kirjutama tulla.

Peatse kohtumiseni,

Kohvik Ristikheina perekond.

Hästi, kallis ristikheina perekond. Mind olete te juba võlunud ja ootan Teie peatset avamist. Pildid tortidest Teie fb lehel tunduvad küll nii ahvatlevad, et mu BeeHive vist kasvab veidi suuremaks kui ta juba on :)

No comments:

arhiiv yo