Maki Ohkojima

Kuna ma siin juhtusin istuma kuuma kehaga otse külma konditsioneeri alla, siis 'tänu' sellele, suutsin ma korjata üles ühe vahva sõbra, nimega külmetus. Ausõna, pipraplaaster ja jalavann ei ole üldse NII toredad kaaslased augustikuus, kui näiteks jaanuaris... No, aga kuna mul on nüüd rohkem aega lugeda, on mul ka palju rohkem asju millest kirjutada.

Alustaksin siis kahest ägedast inimesest, kelle otsa ma jälle juhuslikult sattusin. Esimeseks siis naine nimega Maki Ohkojima, sündinud ja kasvanud Jaapanis. Lõpetanud magistratuuri aastal 2011 (Joshibi Univeristy of Art and Design).
 
 
In The Forest
Maki Ohkojima - In The Forest

 Mulle jäi silma tema näitus 'In The Forest', millele ma sattusin täiesti juhuslikult (nagu paljude muude asjadega tavaliselt on).
Ma ei ole küll kunagi väga olnud Jaapani kultuuri/kunsti/jms fänn, sest minu silmis on see kunst liiga detailide rohke ja liialt kirju. Ma olen pigem selline 'kriips-paberil-vend'. Noh aga Maki tööd on kuidagi teistmoodi. Eriti meeldib mulle In The Foresti näituse puhul just see, et on segatud mustvalge ja värvid. Nende tööde puhul mind ei häiri isegi see detailiderohkus ja silmad puhkavad mõnusatel värvikombodel.






Teine vahva kunstnik, kelle otsa ma jälle sattusin, on hoopis teisest vallast. Na Kim on New Yorkis elav, Korea juurtega, illustraator/keraamik/raamatukujundaja. Tema töödes on see mingi lihtsus, mis on minu jaoks lihtsalt nii võluv. Midagi nagu oleks mu lemmik kunstniku Sarah Maple'i taskust. Rohkem Na Kim'i pilte leiab tema TUMBLRi lehelt SIIT!




No comments:

arhiiv yo