The Best of Russia 2009


Kunagi ammu-ammu, alustasin ma sellist asja nagu näitustepäevik, kuhu lubasin üles märkida kõik märkimisväärsemad näitused, kus ma käinud olen. No eks ma mingi aeg kirjutasin sinna päris palju ja siis jäi asi unarusse.
Kuna ma eile juhtusin seda päevikut sirvima, otsustasin siia ka kirjutada ühest väga vanast näitusest. Võib-olla juba pärist paljud teavad sellest, sest paljudele olen jõudnud jutustada...

Aasta 2009 käisin Moskvas näitusel 'The Best of Russia 2009', mis toimus Winzavodi galeriis, endises nõukogude aegses veinitehases. Aastaid tagasi ehitati Winzavod ümber mitmeks erinevaks kunstihooneks, kust võib leida galeriisid, kunstipoode, erinevaid workshoppe, juuksurite/moekunstnike koole jne..

The Best of Russia näitused toimuvad aastast 2008 ja neid korraldatakse igal aasta. Näitus kujutab endast fotonäitust, kuhu on pilte saatnud amaöörfotograafid ja päris fotograafid, üle terve Venemaa. Aastal 2009 kandideeris osalema üle 16 000 inimese ja valiti välja kuus erinevat kategooriat: Vene arhitektuur, loodus, inimesed, igapäevane elu, mood ja reklaam. Üle 300 töö avaldati Winzavodis. Näituse eesmärgiks on näidata erinevat elu sellises suures riigis kui Venemaa.


  

 See näitus on mulle eriti hästi meelde jäänud ja mul on kahju, et ma internetist otsides, ei leidnud üles oma kõige lemmikumaid pilte näituselt... Ma olen nad küll kuhugi ära salvestanud, aga vist eelmisesse läpakasse või katki läinud kõvakettale..

No comments:

arhiiv yo