Pieter Hugo 'The Hyena and Other Men'



Üks asi mida Moskvas elamise puhul errrriti ja räiiiigelt igatsen, on need näitused ja galeriid! Need ei saanud lihtsalt KUNAGI otsa! Galeriisid ja näitusi tekkis järjest juurde nagu seeni pärast vihma! Ma kolisin Moskvast tagasi 2010 suvel, ja kui ma 2012 kevadel korraks seal külas käisin, oli kahe aastaga avatud ja ehitatud nii palju uusi näitusi ja galeriisi, et mul jäi nii palju külastamata, ajanappuse tõttu...
Ja kuna vana rasva peal on ileglt mugav lepase reega sõita (või midagi sellist, eks) siis toon välja veel ühe päris cuuli näituse. Mulle täiega meeldivad fotonäitused, ütlen kohe ära, et asi oleks selge!

2012a. märtsis, siis kui ma proovisin Moskvat kaeda turisti pilguga, käisin The Multimedia Art Museum of Moscow (MAMM) galeriis, kus olid erinevad fotonäitused 'Photo Biennale 2012' raames. Terve suur maja oli täis ägedaid erinevaid fotonäitusi. Kõige enam aga jäi mulle silma üks Lõuna-Aafrika fotograaf, mees nimega Pieter Hugo, oma nätusega 'The Hyena and Other Men'.


Pieter Hugo lemmikuks zanriks on portree ja fookuseks sellel korral Aafrika ühiskond. Need fotod on üles võetud Nigeerias, ajavahemikul 2005-2007, kus ta keskendub inimestele kes on taltsutanud ära loomad (hüäänid,ahvid), et siis teenida raha sellega...






No comments:

arhiiv yo