7 põhjust miks ma hakkan vanaks jääma (või ära surema *)

  1. Mul on tekkinud sisemine äratuskell ja ma ärkan vabatahtlikult vara üles. (Arvestades, et olen alati olnud inimene kes võib magada ka kuni kella 17.00ni, on see minu jaoks suur edusamm!)
  2. No ma suht käin 9-17ni tööl. (Pole sellist reziimi varem olnud).
  3. Mulle meeldivad vaibad - need eriti mustrilised ja vanad. (Loodan, et ma neid seina ei taha panna.) Tundub, et varsti hakkavad meeldima ka roosid.
  4. Kui ma vaatan pildialbumeid siis ma lahistan nutta. Iga kord.
  5. Mulle meenuvad lapsepõlvest kogu aeg mingid suvalised asjad. No täiesti nii suvalised ja vanad asjad mida ükski nii väike laps ei suudaks mäletada
  6. Pohmellid on erakordselt rõvedaks läinud. Targem on mitte juua.
  7. Ma mõtlen kogu aeg pensionile.

    * Loodan, et päris ära surema ei hakka

No comments:

arhiiv yo