.

no ilmselgelt olen ma jälle haige.. nädal tagasi alles olin. noh ja istun siin kodus ja on igav eks. ja vaatan telekast seda laulupidu ja ulun nagu loll.
ma küll ütlen üht-teist halvasti oma kodumaa kohta ja nii, aga see on ikka haigelt võimas mida inimesed koos suudavad teha.
see on lihtsalt võimsalt ilus. see kui palju on inimesele antud seda võimu teha midagi nii võimsat ja ilusat. ja ma ei räägi siin hetkel ainult sellest laulupeost vaid üldse. see on nii võimas mida inimene suudab teha oma hääle ja kehaga ja tahtejõuga. siis kui ma käisin vaatamas cirque du soleili varekaid, ma nutsin vist terve aja, sest mulle ei mahtunud pähe, et KUIDAS on võimalik teha midagi nii maagilist, nii võimsalt ilusat. kuidas inimene suudab oma kehaga teha midagi nii uskumatut.
ja siis see kui lihtsalt mingi lauluga suudetakse panna mingi loll nutma teleka ees..

lihtsalt võimas, kui palju meile inimestele on antud.
ja samas nii kurb kui vähe me seda ära kasutame.

.

5 comments:

imbi said...

toni tra loen seda blogi ja vaatan et mingid mustad lärakad on ekraanil ja hakkan neid siis küünega hõõruma ja muudkui hõõrun ja hõõrun ja siis avastan et need on hoopis mingid täpijullad su postide vahel. tünki tegid mees:D

Blair said...

jaa sest ma kunagi ööösel ehitasin selle blogi kohvinajal nullist peale üles ilma kuradi bloggeri layoutideta. ja siis ma kuskil html keele vahele suutsin mingi vea kirjutada ja ma pole seda siiamaani üritanud üles otsida.
ja kui ma neid täpikesi ei kasutaks oleks kõik postid üksteise najal.
vott:D

imbi said...

mul on ka bloger kakas. 2 võimalust - tekst üksteise otsa või rida vahet. järgmist rida ei võta, buu. kle käisin täna seal tammil ujumas. see aasta hüppame, jipiii

Blair said...

äkki kuu teises pooles teeme ühe korraliku hüppamise. kohila kaltsukad tahavad ka tuuseldamist.
ja piparmünditeed tahaks.

imbi said...

kindlasti. sa kohe kirjuta kui sul aega ja ma ütlen mis mul

arhiiv yo