10 põhjust miks ma olen õnnelik, et mul on koer.


  • Hommikused äratused ei ole enam kunagi endised.. heas mõttes.
    Pole midagi toredamat kui üks loom otsutab sulle näkku istuda/lamada & sind kõrvast näksata ja meeletult lakkuda.
  • Ma olen niiiiii palju akvtiivsem. Kui varem võisin vabalt märkamatult 15h mööda saata, ilma, et oleks ninagi õue pistnud, siis nüüd on kohustus käia õues (isegi kui see on hoovis 5 minutiks).
  • Üks sõber on valmis alati lohutama kui tuju on kurb või miski tuska teeb.
  • Üks sõber on valmis alati sinuga muusikat kuulama. Tegelt ka, Lunale meeldib muusika.
    Täna blastisin J Dillat ja koer nõksutas pead kaasa.
  • Ma olen leidnud palju uusi tutvusi & olen ise avatum. 
  • Vabadel päevadel tahan ma teha palju värskes õhus ja pakkuda oma sõbrale parimat aega.
  • Ma saan ebayst tellida koerale riideid.. draakoni kostüüm, yeaboi.
  • Üks sõber on valmis alati olema mu tantsupartner. 
  • Ma ei pea tänaval vahtima enam teiste koeri ja mõtlema 'appi, tahan ka!'
  • Ma olen lihtsalt nii palju parem inimene.

No comments:

arhiiv yo